Längst bak i min garderob.

Där hittade han det. Mina bilder. På modeller. På smala tjejer. Läskigt smala. Min vän. Underbara dumma vän. Han misstolkade det. Han var ändå världens sötaste vän, sa att om jag ville prata med någon så fanns han där. Att han har flera andra vänner som var bi. Jag tänkte säga att jag inte är bi, men varför skulle jag annars ha en massa bilder på smala tjejer i min garderob? Jag lät honom tro det. För han kommer alltid acceptera mig för den jag Bara jag inte skadar mig själv, det vet jag.
Jag älskar honom.

Kommentarer
Postat av: M

haha, vilken underbar slutsats! killar tänker ju inte so vi gör, om de ska förstå något måste man nästan säga det rakt ut till dem.



stay strong!

2010-09-26 @ 11:24:55
URL: http://sabatjonka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0