Valentine + Thinspo + Depp

Jag har inte skrivit på bloggen på hur länge som helst. Men super marta jag har förstört min dator. Så här sitter jag på min kompis dator och säger att jag ska skriva ett blogg inlägg (på min andra blogg då). Ho Ho. Jag är så finurlig.


Jag ser hemsk ut, jag känner mig hemsk. Mitt liv suger. 

Nu är det nya tag som gäller. Jag ska bara rycka upp mig och inte låta folk trampa på mig, bokstavligt talat, en jävla tjockis på stan trampade på min fot så att jag knappt kan stå på den. 

Jag ska börja med 100 sit-ups varje dag. Mer hinner jag inte. Jag får sluta äta bara, så går jag ner.

Sorry för att hela detta inlägger blev helt flummigt, men jag får pigga upp er med en thinspo bild istället. 

 

Det fick bli en liten sötis bild. Cuz it's valentines day! Eller hur man nu stavar det.



Kommentarer
Postat av: Minna

Ja, jag tror jag ska göra det faktiskt.

Ska bara komma på någon bra tävling:)

tänkte typ ha olika lag o laget som går ner mest till slutdatumet vinner eller något sånt.

2010-02-15 @ 18:59:49
URL: http://controool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0