Världens gladaste tjej.

Jag är en av de mest optimistiska töser som någonsin  kommer att finnas. Seriöst, jag är alltid så grymt glad. Men här genom bloggen verkar det som om jag är grymt deprimerad och sur. Usch och fy på det!
Jag vill att alla ska se mig som dem tjej jag är, en glad och rolig en. Och förhoppningsvist smal också när jag är klar.
Jag har just nu förslitningar på mitt knä, vilket gör att det är supersvårt att gå utan att det gör ont. Max tio steg varje kvart eller något sånt. Så jag har inte hunnit träna. Men jag sitter här och spänner magen tills jag håller på att spy iallafall. Haha... Good luck girls!
Jag vet, hon är kanske inte världens smalaste tjej,  men jag fullkomligt dreglar över hennes mage.
Kram och skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0