Vi Fem då...

L hälsade på idag! Jag blev så jätteglad (jag vet det låter som om jag inte har något liv... ) och det var som hon aldrig åkt... Det har ju gått himla två år typ... 
Men dagen började iaf bra... med ett glas te och lite start... <- vilket är det enda jag kan äta på morgonen...
Sen åt jag den usla skolmaten... Ifs var det bara grönsaker och en halv korv. Men ändån, lite skuldkänslor har man ju. 
Fika på expresso house -> där började problemet. Jag åt kladdkaka och is chai latte... Onyttigt! Sen åker vi hem till M och kollar på film och vi äter upp en hel chipspåse!
Jag får kväljningar!

Imorgon ska det gå bättre! Jag lovar! Annars är jag dödens...

Ang frukosten så måste jag äta frukost för att överhuvud taget vara uppmärksam i skolan, desamma gäller lunch. Men det ska jag byta ut mot ett äpple.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0