I natt.

Det var nog den läskigaste upplevelsen jag minns.
Jag grät och skrek hela kvällen.
La mig i sängen.
Blundade.
Och flöt iväg.
Jag kunde inte längre röra mig.
Inte skrika.
Tankarna blev blurriga.
Jag försvann.

Jag vet inte vad som hände. Jag vågar iaf inte gå och lägga mig ikväll.
Jag är rädd.
Allt går fel.
Jag äter grymt mycket och onyttigt.
Jag måste samla mig.




Imorgon ska jag stanna hemma ifrån skolan.
Ha!
Jag har hunnit gå i skolan tre gånger och ska redan skolka.
Jag kommer lätt misslyckas med slutbetygen.
Imorgon ska jag bara äta ett mål.
Middag.
Jag ska börja räkna kalorier. 
Fasta på söndagar. 
Och jag ska inte räkna flytande kalorier. 
Jag ska börja med mina sit-ups, armhävningar och ballet övningar.
På så sätt så övar jag armar, ben, och mage.




Jag ska bättra mig och lägga upp mer träningsvideor, positiva inlägg, thinspo och andra ana tips. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0