Faste- resultat

Ha! Jag suger.
Jag trodde jag förberedde mig för allt.  Men jag tänkte inte på att jag skulle bli hungrig.
Det enklaste problemet av de alla! Och jag tänkte inte på det.
Udag har jag ätit två våfflor + en apelsin.
Usch! -.-
Nästa gång jag misslyckas så springer jag ut i köket och tar fram kniven.
Jag ska skära bort det här himla fettet.

Imorgon börjar jag skolan. Med nya rutiner.
Morgonens intag:
Frukost:
Två morötter
Lunch:
-
Middag:
Det som jag får





Jag har räknat ut att den svagaste tiden för mig är runt 1600.
Istället för att äta massor av onyttigt så ska jag bara ta något mättande t.ex en macka.
Då håller man sig längre. Bättre än att äta massor av onyttigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0