Obehaglig dag.

På bibiloteket, när jag och två vänner pluggade; så kom en man in i rummet, han var runt 40 något. Vi låg och mös där alla tre, och jag kunde verkligen se hur han stirrade på oss. Inte sånt där, "hahaha, dagens ungdomar är bra roliga" utan mer perverst. Man kunde verkligen se hur han kollade in mig och tjejkompisen.
Det var så obehagligt som det kunde bli. Så fort vi tittade tillbaka så låtsades han läsa i en bok medans han gick runt i närheten av oss.
När sen killkompisen skulle gå, tänkte vi att vi kunde sitta kvar en liten stund då den där mannen hade gått iväg för en stund.
"Ring mig om han kommer tillbaka, eller om det blir obehagligt" sa kompisen och så fort han hade gått så kom den där jäkla gubben tillbaka igen.
Han tar fram en stol och sätter sig nästan brevid där vi låg. Det var så jäkla läskigt. Jag såg hur han kollade på oss. Och det var definitivt inte särskilt fina tankar han tänkte.
Men men, vettiga som vi är så springer vi ut ur rummet medans min kompis muttrar "perversa gubbjävel", tillräckligt hög för att han skulle höra.
Men fan vad läskigt det var! Vi var på det himla biblioteket i 2 och en halv timme. Han var hos oss nästan hela tiden.
Det verkar nog inte så obehagligt som det är. Men det var en av de mest äckliga stunder jag någonsin haft. Fy fan på han. Nä, nu har jag fått ur det ur mitt huvud. Dags att fokusera på roligare saker!

Kommentarer
Postat av: Yoline

usch då, sånna gubbar borde skjutas!

2010-12-17 @ 06:13:42
URL: http://ettanaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0