Jag vill, men vågar inte.

Jag är feg. Så grymt feg.
Men jag vågar inte. Vågar inte väga mig. Tänk så ligger den på 58?
Vad kommer jag göra mot mig då?
Jag vill inte skada mig, jag kommer att skada mig.
Mitt mål är att inte vara på 58 längre, att komma längre ner. Att komma ner till 55 till jul.
Om jag så ska gå ut i den här jäkla kylan, trots att jag inte tål den. Så ska jag.
Men jag vill inte. Jag vill inte ge mig ännu en allergiattack. Jag vill inte skada mig själv. Jag vill inte väga 58.
Jag vill vara tunn. Tunn som en fjäder.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Vågen visar bara ett par obetydliga siffror, ett par siffror som egentligen inte är värd nånting. Lita på ditt förnuft och att kroppen mår bra. <3

2010-12-14 @ 20:39:15
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0