Mått.

Är det någon mer än jag som älskar att jämföra sina mått med andras?
Det är den bästa inspirationen som man kan få! Tänk bara när man ser hur ens mått blir mer och mer lika t.ex Nicole Foxs?!
Gosh, jag längtar.
Dock ska jag inte lägga upp mina mått idag. Ni får vänta tills på onsdag. Jag ska hinna träna stenhårt tills dess.
I helgen så proppade familjen i mig mat och godis. Jag avskyr godis, inte bara för att jag blir fet av det, jag får sån extrem huvudvärk av allt socker. Min familj vill tydligen se mig lida. Suck!

Kommentarer
Postat av: ida

håller med dig , det är väldigt trevligt:) ^^

usch för sockerabstinenshuvudvärk :P det får jag iallfall.

kram

2010-09-07 @ 08:11:01
URL: http://workout.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0