Skoltrött.

Jag är skoltrött. Så grymt skoltrött.
Idag, funderade jag till och med att skolka. Något som jag aldrig har tänkt på innan.
Jag har väll alltid varit den feta plugghästen, som samtidigt är klassens clown. Usch, mitt liv hade varit perfekt om jag varit smal.
Jag får väll bara kämpa på. Skippa sovmorgonen imorgon och träna istället. Även om jag kommer att vara grymt trött resen av dan.
Just nu så satsar jag på två mål per dag. Lunch och sen ett litet mellanmål där hemma. Så att jag är klar precis när mamma kommer hem. Då kan jag säga att jag är mätt hela kvällen.
Underbart.
Jag vet....Det är ett uselt inlägg idag. Men jag orkar inte bry mig. Min läxhög är för stor för att jag ska kunna fokusera på bloggen nu. Uselt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0