Feels like a lightning running through my veins

"Jag vill dansa. Dansa tills jag spyr."
Jag tycker om den meningen. Min bästa vän sa det. Att nästa gång hon blev kär. Så skulle hon dansa. Jag blev glad. Vi gjorde en pakt. Nu vill jag bli kär igen. Känna stöten som far rakt igenom en. Lyssna på samma låt om och om igen. Vår låt. Jag vill att någon ska bli kär tillbaka. Jag älskar den känslan. Även om jag inte vågar. Att bli lämnad är det värsta jag vet. Jag vill inte bli lämnad igen. Lämna mig inte. Jag vill dansa tills jag spyr.

Kommentarer
Postat av: Em

Bli inte de, var inte meningen att de skulle publiceras! Skäms så fruktansvärt nu!

2010-10-04 @ 19:32:57
URL: http://hemlighetsmakerii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0