En fin dag. Ingen bra.

Jag hade en helt underbar morgon. Jag vaknade, åt en nyttig frukost och stack sedan ut och gick.
Sen så förstörde min syster allt. Hon kastade ett fullt mjölkpaket åt mig och skrek för att jag inte hade väckt henne. Det hade jag. Hon hade till och med rest sig upp.
Jag fattar inte varför jag måste ta emot allt hon säger. När hon väl är med resten av familjen så är hon helt normal. Det är bara mig hon hatar. Det är bara hon som säger att jag är fet eller ful när jag känner mig som vackrast eller tar mina saker och aldrig lämnar tillbaka dem.
Jag gör helt ärligt ingenting. Tippar på tårna runt henne hela dagarna, bara för att hon inte ska bli arg.
Fasiken vad det gör ont. Nu har jag ett stort blåmärke vid ryggen.
Jag skäms för henne. Hon förstör mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Cole

Tack<3

2010-10-11 @ 10:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0