Förstå...

Jag kan inte förstå hur jag kunde tro att min livsstil var fel. Att jag behövde ändra mig, jag var fin som jag är. Ha!
Jag är inte vacker förrens jag väger under 49...
Hur kunde jag börja året med sån attityd?
Vad gjorde jag för fel?

Det ska iaf ändras nu!
Från och med nu ska jag börja träna igen. Sluta äta.
Det blir inte svårare än vad jag gör det.
Imorgon ska va min fastedag.
Silverté är allt jag ska dricka. Jag ska ägna hela dagen till att ta hand om mig själv.
Jag är värd det. sån start på året ska man ha.
Jag ska fortsätta klippa in bilder i min thinspo bok.
En hel bok full med vackra kroppar. Sånna kroppar ska jag få sen.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg du har! Och kul att du är med i tävlingen :)

Det kommer gå bra det här, vi kommer fixa det, och i sommar kommer du och jag vara smala, okej?

fortsätt kämpa och stay strong! kram <3

2010-01-03 @ 23:17:56
URL: http://secretiveness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0