Ana came to visit me...

Det känns som en evighet sen jag bloggade senast.
Det har knappas gått bättre iaf. -.-
Väger nu 59 kg! 59 kg rent fett!
Sen är det inte så himla kul när mina vänner nu börjar kommentera att jag nog behöver gå ner lite, eller att jag är tjock.
Jävla vänner man har.
Jag vet att jag behöver gå ner, men hör jag negativa grejer om mig så tröstäter jag.
Så idag har jag fått i mig en marsbit och varm choklad..och såklart en helt onyttig macka med ost!
Usch fy!

Så det första jag gjorde när jag kom hem var att ställa mig framför speglen.
Jag kollade upp vad jag behövde förbättra som mest hos mig själv. Mina "love-handles", min utputande mage, mina lår och armar.
Långsamt så märker jag hur Ana smyger sig närmare mig. Jag riktigt känner hur hennes smala armar omsluter mig.
Fy vad tjock du blivit sen du lämnade mig sa hon och tryckte på mitt fett men ena pekfingret.
Jag är glad att du är tillbaka, jag ska hjälpa dig ur allt detta.
Du ska se ut som mig viskade hon i mitt öra. Sen försvann hon.


Kommentarer
Postat av: E

Nej usch vilka taskiga vänner du har :(

2010-01-28 @ 09:12:39
URL: http://skinnypeople.blogg.se/
Postat av: Em

Min nya blogg är länkad:)

2010-02-02 @ 22:17:17
URL: http://lamnadifred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0