Underbart.

Jag fullkomligt älskar det ordet. Underbart. Man vill bara smaka på det. Det är så underbart att säga det, bara känna hur man uttalar det.
Det verkar grymt läskigt när man läser det jag nyss skrev, eller jag verkar grymt läskig iallafall. Men jag tänkte verkligen så när jag sa ordet idag. Det är ett mysigt ord.
Känner mig grymt stressad idag. Har fullt med plugg att göra. Massor av matte. Ändå så fastnar jag på helt andra irrelevanta sidor som bara slösar min tid.
Hann dock med att äta två mål mat idag. Dåligt, jag vet. Men jag tränade Yoga i morse och imorgon får jag väll köra på som en galning.
Och slutligen. Det som gjorde min dag. Jag vann Latzias tävling! Jag har nu gått ner 3 kg på två veckor. Gosh, jag har varit så stressad att jag inte ens tänkt på det. Det är väll bara att hålla tempot nu. Och kämpa på.
Nu vette jag fasiken hur man länkar till bloggar, så jag klistrar bara in länken längst ner. Gå nu och besök denna underbara tjej!
http://latzia.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: c

GRATTIS! du måste ha varit sjukt duktig som gått ner 3kg på en vecka! :o dela med dig av framgången ;).. hehe

nämen hur har du lyckats? o hur mycket väger du nu o hur lång är du ^^?



ja, jag är frågvis..

2010-12-08 @ 22:00:36
URL: http://dreamingforawhile.blogg.se/
Postat av: latzia

Du var så sjukt duktig tjejen! <3

2010-12-10 @ 01:37:56
URL: http://latzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0