Kontroll.

Jag känner att jag tappat kontrollen. På allt.
Det är frustrerande och grymt stressigt. Jag har ingen aning om vad jag ska göra.
Jag vet bara att jag måste göra något innan allt spårar ur totalt.
Måste organisera mitt liv mer. Skaffa tillbaka kontrollen.
Det är ju fasligt vad kontroll ställer till med problem.
Har man ingen kontroll alls, så vet man inte vad som händer eller vad man kan göra åt det.
Har man för mycket så har man redan tappat den, det är inte en själv som har kontrollen längre.
Lagom är bäst säger man. Lagom är grymt svårt att få. Man måste försöka, men inte för mycket.

Kommentarer
Postat av: latzia

sv: haha! :D Vad härligt!! Grattis på dej igen! :> <3

2010-12-08 @ 21:25:18
URL: http://latzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0