Frrrustrerad...

Jag blir så frustrerad när jag inte kan göra sånna rullande R... Som i Skrrratta, haha!
Jag är från skåne, jag kan bara göra skånska r. Däremot så säger jag sj- orden som en riktig stockholmare. Suck!
Nu när jag har spanska och ska prata, då låter det som om jag fastnat med något i halsen. Skit säger jag bara.
Idag förstördes min dag på grund av några få ord, helt enkla. "Det är därför du har blivit så stor". När jag hörde de orden började jag inte gråta, förolämpa tillbaka eller göra något som en normal människa gjort. Nädå, jag gick och åt upp en hel marabou. -.- Skjut mig snälla någon! Eller... gör mig liten.
Jag vill vara liten och smal. Jag vill att någon ska krama mig som om jag är gjord av glas, eller att någon ska kunna lyfta mig utan ansträgning. Jag vill vara liten och vacker.

Kommentarer
Postat av: Nea

Usch, såna kommentarer gör ont. Kram!

2010-09-01 @ 07:59:04
URL: http://fuckingfake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0