Once upon a time...

Jag var smal, jag vägde lite, och jag kunde få vem jag ville.
Nu är jag tjock, väger enormt mycket och alla kommentarer jag får är 'nice ass fetto'...
Mitt liv är ju heelt underbart!

Just nu väger jag 57 kg. Mitt mål är att under 30 dagar gå ner två kilo. Mer begär jag inte. Så under november månad så ska jag börja ordentligt.
Sen under min nuvarande diet så går jag ner ungefär 0.2 kg per dag. Hade jag fastat hade jag i.f.s gått ner fyra gånger så mycket, men det går inte för då fattar alla.

Nu ska jag hålla min diet, och börja röra mig mer. Nu när det är lov så är det ju dessutom perfekt. Ingen märker om man smiter ut på morgonen för alla sover. Ha!

Nä nu ska jag faktist cykla en runda, inte för att jag ska röra mig utan för att jag ska fota lite!  Boyaa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0